|
Editorial note |
|
1 |
Development of BASE Manufacture Game in Thai |
Ryoju Hamada & Masahiro Hiji and Tomomi Kaneko |
2 |
The Education Game: Using Gamification in The Classroom |
David John Wortley |
3 |
Gaming Simulation for Individual, Collective and Organizational Learning |
Willy Christian Kriz |
4 |
Embrace The Unexpected: Yet Another Family Conversation |
Elizabeth Tipton |
5 |
Causal Factors Affecting Learning from Educational Games Based on Jigsaw with The Graphic Organizers Technique |
Jittawisut Wimuttipanya |
6 |
Developing English and Critical Thinking Skills by Using The Dinner Mystery Game |
Songsri Soranasathaporn & Pakpicha Sriwilaijaroen and Piyachat Noppakunwijai |
7 |
Simulation and Project Based Learning for Developing Creativity: From Classroom to Real Life |
Thaksina Sookpatdhe and Songsri Soranastaporn |
8 |
การศึกษาผลการใช้เกมจำนวนตัวเลขมหาสนุกในวิชาคณิตศาสตร์ |
จารุวรรณ มหารัชพงศ์์ & ศุภมาส สุขม่วง และดวงกมล จาละ |
9 |
ผลสัมฤทธิ์ของการใช้เกมโมเมนต์ความเฉื่อยของนักเรียนระดับชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 4 |
ทรงศรี สรณสถาพร ธวัชชัย สุดใจ และรัชนิกร กุมรัมยะกุล |
10 |
การพัฒนาการเรียนการสอนเรื่องตารางธาตุ โดยใช้เกม Pirate Chem |
จารุวรรณ มหารัชพงศ์ วสุรัตน์ สิริจำลองวงศ์ และทวิภัทร์ ไพศาลชัชวาล |
11 |
เกมการเลือกเครื่องมือที่ถูกต้อง |
พนิดา หนูทวี ยุวลักษณ์ นาคสวัสดิ์ สาวิตรี แสงพลอยแก้ว และ ขนิตรา มีแก้ว |
12 |
List of Referees |
|