|   | 
Editorial note | 
  | 
| 1 | 
Development of BASE Manufacture Game in Thai | 
Ryoju Hamada & Masahiro Hiji and Tomomi Kaneko | 
| 2 | 
The Education Game: Using Gamification in The Classroom | 
David John Wortley | 
| 3 | 
Gaming Simulation for Individual, Collective and Organizational Learning | 
Willy Christian Kriz | 
| 4 | 
Embrace The Unexpected: Yet Another Family Conversation | 
Elizabeth Tipton | 
| 5 | 
Causal Factors Affecting Learning from Educational Games Based on Jigsaw with The Graphic Organizers Technique | 
Jittawisut Wimuttipanya | 
| 6 | 
Developing English and Critical Thinking Skills by Using The Dinner Mystery Game | 
Songsri Soranasathaporn & Pakpicha Sriwilaijaroen and Piyachat Noppakunwijai | 
| 7 | 
Simulation and Project Based Learning for Developing Creativity: From Classroom to Real Life | 
Thaksina Sookpatdhe and Songsri Soranastaporn | 
| 8 | 
การศึกษาผลการใช้เกมจำนวนตัวเลขมหาสนุกในวิชาคณิตศาสตร์ | 
จารุวรรณ มหารัชพงศ์์ & ศุภมาส สุขม่วง และดวงกมล จาละ | 
| 9 | 
ผลสัมฤทธิ์ของการใช้เกมโมเมนต์ความเฉื่อยของนักเรียนระดับชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 4 | 
ทรงศรี สรณสถาพร ธวัชชัย สุดใจ และรัชนิกร กุมรัมยะกุล | 
| 10 | 
การพัฒนาการเรียนการสอนเรื่องตารางธาตุ โดยใช้เกม Pirate Chem | 
จารุวรรณ มหารัชพงศ์ วสุรัตน์ สิริจำลองวงศ์ และทวิภัทร์ ไพศาลชัชวาล | 
| 11 | 
เกมการเลือกเครื่องมือที่ถูกต้อง | 
พนิดา หนูทวี ยุวลักษณ์ นาคสวัสดิ์ สาวิตรี แสงพลอยแก้ว และ ขนิตรา มีแก้ว | 
| 12 | 
List of Referees | 
  |